Meer dan alleen een rooster maken voor de horeca

Mijnwerkdagen.nl is laagdrempelig en op ieder horecabedrijf van toepassing. Mijnwerkdagen.nl maakt geen onderscheid in het aantal medewerkers.
Alle denkbare features die je nodig hebt in een softwarepakket voor de horeca zijn aanwezig in het online platform. Mijnwerkdagen.nlbiedt namelijk meer dan alleen roosters maken voor de horeca.

Wat zit er in het pakket van Mijnwerkdagen.nl?

Rooster maken voor de horeca

Personeelsleden geven in Mijnwerkdagen.nl aan, wanneer zij niet kunnen werken. Hiermee wordt een situatie gecreëerd, die meer ruimte en flexibiliteit geeft voor de planner. Wanneer een rooster wordt gemaakt, is real-time inzichtelijk wat de personeelskosten per uur, per dag of per week zijn. Op deze wijze kun je dus direct sturen op je personeelskosten. Tevens kun je zien wat de omzet vorig jaar was op dezelfde dag. Ook is er een koppeling met de online reserveringsagenda, zodat je hierop kunt inspringen met meer of minder personeelsleden. Effectief en efficiënt!
Jouw personeel beheert online, zelfstanding hun vrije dagen. Ook voeren zij zelf een loonheffingsverklaring en een kopie van hun identiteitsbewijs in. Met deze opties wordt het verantwoordelijkheidsgevoel van je personeel versterkt.

Onderling berichten versturen

In Mijnwerkdagen.nl kun je online communiceren met je personeelsleden. Je krijgt een leesbevestiging van je verstuurde bericht, zodat er geen verwarring kan optreden. Tevens moeten werknemers naar Mijnwerkdagen.nl om het bericht te lezen, waardoor er een sterke binding blijft met het platform. Naast de urenregistratie en planning biedt Mijnwerkdagen.nl hiermee ook een intern communicatiesysteem.

Bespaar veel tijd doormiddel van het in- & uitkloksysteem

Met één druk op de knop je urenregistratie naar je accountant of payroller

Tijdregistratie door een in & uitkloksysteem

Ook voor het inklokken ligt een mate van verantwoordelijkheid bij je werknemer. Zij zijn namelijk zelf verantwoordelijk voor het in- en uitklokken. Door de urenregistratie krijg je inzicht in de daadwerkelijk gemaakte uren van je personeelsleden.

Kasopmaak

Mijnwerkdagen.nl biedt ook de mogelijkheid om je kasopmaak in te voeren. Hierdoor heb je aan het einde van de dag real-time inzicht in omzet versus personeelskosten. De rapportages zijn voor de werkgever inzichtelijk in de online omgeving van Mijnwerkdagen.nl. Uiteraard kun je zelf instellen voor wie deze gegevens toegankelijk zijn. Monitoren en actief acteren op personeelskosten wordt hiermee nog gemakkelijker!

Beheer reserveringen online in een agenda

In Mijnwerkdagen.nl zit een online agenda-applicatie. In deze agenda boek je de NAW-gegevens van de contactpersoon van de reservering in en de datum, tijd en locatie. De contactpersoon krijgt een e-mailbevestiging van de reservering en – wanneer je over meerdere locaties of zalen beschikt – de ruimte wordt automatisch ‘geblokt’ in de agenda.

Persoonlijke online omgeving voor personeelsleden

Iedere medewerker krijgt een persoonlijke online omgeving. Hierop kunnen zij bekijken wat hun gemaakte uren zijn met daarbij een salarisindicatie. Ook kunnen zij in deze omgeving dagen vrij vragen en bijvoorbeeld berichten versturen naar collega’s.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je meer uitleg over de applicatie rooster maken horeca van Mijnwerkdagen.nl of de personeelsplanning? Neem dan contact op en we komen graag langs voor een presentatie

Probeer het nu 3 maanden gratis!

Wij geloven in ons product en overtuigen jou graag.

NU PROBEREN